Systerdag

Erika övertalade mig till att gå ut igår. Så blev ingen bowling med jobbet. Lika bra. Mina stackars skadade fötter hade nog inte klarat dom skorna... Men men... Vi hade kul ute iaf. Mycket folk. Trevligt.

Nu ska jag sminka mig en snabbis och rasta av Donna, sen kommer övningskörande lillasyster och skjutsar oss till största snyggsyster för en liten systerdag med Disney TP och Kort och Lång =P

Usch... Henke ringde innan... Först skulle han kommit hem i fredags. Men så blev dom inte klara, så han skulle komma på lördagen. Sen på söndagen. Sen på måndagen. Men så ångrade dom sig och sa att dom nog han klart till söndag ändå... Så ringer han idag och säger, nej, vi hinner nog inte. Vi kommer hem imorgon. BLÄÄÄÄÄÄ, säger jag då! Vill ha hem honom nu.... *snyft*

Aja. Ska iaf ha kul idag och umgås med mina systrar! Storasyster ska lära mig sälja på Tradera med så jag kan tjäna lite pengar.... Hehe. Och bli av med massa skit....


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0