SM-GULD!

YES! Guldet är vårt! Underbara HV 71 gjorde det igen! Fy fan vad gött!

image243

Hade inget att göra igår, Henke skulle iväg och se matchen, jag var ensam hemma. Så jag åkte till päronen. Jag och pappa såg hela matchen och jag skrek oavbrutet i 2 ½ timmar =P Till sista perioden tittade lillayster in med, hon var bara tvungen att se hur det slutade. Vi trodde segern var vår när HV gjorde 2-1. Sen trodde vi att det var kört när Linköping gjorde 2-2. I förlängningen kunde jag inte annat än att sitta tyst och bara hålla andan. Pappa och jag hejade. Syster hade gömt sig med mamma och Morgan på balkongen. Sen kommer det underbara målet... Pappa och jag flög upp och skrek för full hals. Syster kommer inflygande och så står vi där alla tre och skriker och hoppar. Vi går ut på balkongen och skriker med resten av Torpa =P Fy fan vad underbart! Gött HV!



Nu blir det snart gårdsstädning här hemma. *Jippie* Sen ska man duscha och äta lite. Sen bär det iväg till största snyggsyster (med Henke och lilla snyggsyster hoppas jag) så ska vi spela Disney TP! Jag har laddat nu med Superhjältarna och Herbie! ;P

Ha en fortsatt trevlig helg!

SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!


image95





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0