Lyckad fest igår

Förfesten var väldigt rolig. Mycket folk. Alla verkade ha trevligt. Dock så splittrades vi redan på väg in till stan. Vet inte vart hälften tog vägen. Men en sak är säker. Jag delar aldrig taxi med en annan fest igen.... Blev nästan bråk i kön till krogen, jag själv som bråkade för första gången i mitt liv. Killen blev utslängd. Min utekväll var förstörd. Men stort tack till Pernilla och Patricia som fanns där för mig. Även några killar som hjälpte mig och tog hand om mig. Finns inte många såna kvar i världen...

Nu sitter man här. Ser all skit efter festen som ska städas undan. Blä. Men tror faktiskt Henke tar hand om det den här gången. Snäll han är... =)

Under festen blev det lite halvt inbokade fikor och Disney TP med Annas vän. Får se hur det blir. Idag blir det iaf att ta det lugnt. Jag är fortfarande arg sen igår. Funderar på om jag ska ringa Finduss angående den eventuella fikan idag. Känner både för att bara slöa i soffan och vara lite social. Får se om hon har tid först =)

Aja, en fortsatt trevlig helg till er alla.

   



Update 16.30

Orkade inte vänta på att Henke skulle spela klart, så jag rensade upp allt själv. Dock lämnar jag det sista, typ dammsugning och så till honom. Vi upptäckte att någon som druckit lite för mycket hanterat vattenpipan. Kolet hade flugit iväg och bränt hål på en av mattorna, och det låg massa tobak på den vita pläden. Inte så uppskattat. Tror dessutom att någon spillde rödvin på mattan i vardagsrummet. Inte heller så kul, men den mattan var ändå ganska skabbig redan. Hade vart värre om mattan var ny och ren. Aja, nu ser det ut som vanligt igen. Skönt. Nu ska jag äta lite.
Fika med Zandra imorgon. Kanske fika med Finduss idag, får se om hon har tid.


image95
Kommentarer
Anna

Tack för en trevlig kväll.
Många kramar

2008-04-06 @ 14:51:24       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
Anna

Duktig du är som har städat. har tagit hand om alla våra bestick nu. SÅ SKÖNT! :) drack nån rödvin?? såg många som drack röda cider..kanske nått sånt? håller tummarna. *kramis*

2008-04-06 @ 16:55:41
Clara

Tack för igår Linda! Verkligen jätte lyckat!
Kram

2008-04-06 @ 18:44:30       Blogg: http://clarne.blogg.se
Sara

hej gumman!! sorry för att hja vart så sen men ha baara städat hela dan...disken är fortfarande ogjord! ahhh e så trött!
svaret med det som e spillt på mattan var cider...inte rödvin:)
såg när det hände....satans sega va dom på att reagera....såå han sjunka in innan hon var tillbaka med pappret....lame ass!
aja.....tack för en underbar kväll!!
puss!

2008-04-06 @ 19:59:56       Blogg: http://snoangeln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0