Klippning bokad!

image250Göööött! På tisdag ska jag till frissan för klippning och hårfärgning! Äntligen!
Igår träffade jag Zandra i stan. Hade sån fruktansvärd skoskav... *ajajaj* Väntade på henne utanför frisörsalongen. Såg henne, vinkade till henne, och plötsligt är det någon som ropar "woff" i örat på mig. Jag blev livrädd och hoppade till. Vände mig om för att se fyra killar som helnöjda gick vidare... Såg även en gammal bekant som jag försökte smita ifrån. Ajaj. Jag som var så duktig och gick in till stan och hem.. Tog ju helt fel skor. Nya, hårda. Nu har jag blåsor och sår överallt.. Ajaj....

Aja. Nu ska jag äta lite och sminka mig lite, sen ska jag till lillasyster och kolla bilderna vi tog igår... Hehe...



image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0