Imorgon kommer mäklaren!

Idag har jag träffat Patricia. Vi tog en snabbrunda på stan. Sen åkte vi och fikade. Träffade Anna, Helen och deras gäng som precis var på väg ut när vi kom. Efter fikan åkte jag till Elsi som firade sin födelsedag. Blev tårta och bullar och lite allmänt snack.

Ser bra ut inför festen! =P Blir nog iaf minst 20 pers! Göööött!

Nu har jag precis städat det sista i lägenheten. Henke fick seperyck och gjorde jättefint här hemma! Så jag behövde bara fixa tvätten tidigare idag och plocka bort det sista och fixa till lite detaljer. Shit, vad fin lägenheten kan bli när det är städat! =P Bara lite färgklickar och smådetaljer gör susen! Är sååå nervös för vad mäklaren säger imorgon när han värderar lägenheten..... *hoppas* Nu är det bara nya sängkläder kvar, så är lägenheten perfekt! Hoppas han tycker det med... ;) Wish us luck!


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0