Dirty Sexy Money

image235

Blev riktigt sur när jag såg att min älskade Criminal Minds har säsongsuppehåll.. Ännu surare blev jag när jag såg att det ersätts av denna serie, som jag uppfattat som totalt värdelös. Men i brist på annat tittade jag ändå på det. Och det var faktiskt rätt bra =) Ska fortsätta titta, och se ifall det är något man fastnar för...

Mycke man vill göra i helgen som inte är riktigt bokat. Åka till uppfödaren imorgon? Fika med Erika och promenad runt sjön med Anna på lördag? Söndag är iaf fixat. Fira farfar och lägenhetsvisning!


image95
Kommentarer
anna

jag är inte jätte pepp på att gå i stan på lördag.. har sett fram emot långpromenader på landet.. och längs vättern. hur låter det?? kramar

2008-04-10 @ 22:38:23       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
Anna

Min data har bestämt sig för att inte starta.. så slå en pling imorgon om du har lust att gå. Kramar

2008-04-11 @ 22:25:32       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0