Ännu argare...

Jag som fick ett väldigt positivt samtal innan (som jag berättar mer om vid ett senare tillfälle) lackade totalt när jag pratat med Henke strax efter mitt trevliga samtal... Vad tror ni han har att säga?! Kommer han hem idag? Nej! Hur jävla mycket får man köra med sin personal egentligen???

Platschefen (eller vad fan idioten har för beteckning, ansvarig var han iaf) stack ju i fredags med resten av killarna. Lämnade Henke som jobbat där i två veckor och en annan ny kille att avsluta allt. Samme idiot kommer upp idag, skulle visst kommit tidigt på morgonen, men behagar dyka upp framåt tre på eftermiddagen istället. Och det första han gör är att skälla på dom nya killarna som jobbat häcken av sig hela helgen medan resten av packet tog ledigt hela helgen...

Henke är slutkörd. Jag är slutkörd. Ändå ska han stanna en dag till. "Man är ju ny, då måste man ställa upp". Hur jävla orimliga krav har dom egentligen på sin personal?? Dom ansvariga sticker och lämnar nybörjarna att göra allt?? Men nu får dom skylla sig själva. Henke ska ta mig fan inte iväg på ett enda uppdrag igen, så där förlorar dom en arbetsvillig monterare! Han stannar hemma!

Nu tänker jag inte ens prata mer med honom... Han får väl dyka upp när han dyker upp.. Jag orkar inte bli glad och göra fint för honom, för att sen få veta att det dröjer ytterligare en dag. Och ytterligare en... Och en till.. Jävla pack! Skitföretag...

I'm fucking pissed! Nu tänker jag äta skräpmat, så det så! Orka fucking bry sig om ett enda skit i denna pissvärld.

Jaja, aningen överdrivet kanske, men jag behöver få ut mina aggressioner...
Ingen som vill ställa upp som slagpåse? =)



image95
Kommentarer
Tinna

Slagpåse!?!? *räcker upp handen!* Idag ääääger jag, har ju just fått reda på att jag har jobb på det gigantiska elföretaget ett bra tag framöver så mig välter man ine i första taget en dag som denna. Du vet var jag finns om du behöver skälla av dig!!! Love U, sis... Kram :o)

2008-04-29 @ 11:59:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0