Vart duktig idag!

Jag kan inte fatta att jag fortfarande inte är trött... Klockan ringde 05.00. Jobbade på Lidl 06.30-10.30. Direkt till Bilkupolen, höll på där till ca 17.00. Hem, duscha, titta på tv, måla naglarna, softa. Fresten, Tinna, nagellacket är urläcker! Tack!
Jag borde ha däckat för längesen... Men är fortfarande inte trött. Blä...

Äntligen beställt lite mineralögonskuggor från Everyday Minerals.  Får väl se när man får ett litet paket på posten och om det är så bra, snyggt och hållbart som jag fått intryck av att det är.

Jag har faktiskt lagt ner sökandet efter en lägenhet. Vi har bestämt oss för att fixa till denna. Göra den mysig. Senare kan vi titta efter en lägenhet som vi båda gillar. Nu till kruxet. Jag gillar ändå att kolla på lägenheter, kul att se inredning, planlösningar m.m. Förebyggande syfte. Råkade snubbla över en liten 2a. 52 kvm (+ loft 8 kvm.) Urmysig! Visade Henke. Han föll med. Han sa att han hade köpt den direkt, om det varit en 3a. Höll med. Fan.

   
Kommentarer
Tinna

Kul att du gillade nagellacket! Blir det mer jobba nudå? Vad säger tanten på El-Giganten?? När ska du börja jobba på "familjeföretaget" & bli en Gigant du oxå??? *ler*

2007-10-30 @ 00:50:00
Malin

oj.. de lägenheten var inte fy skam!

2007-10-30 @ 07:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0