Shopping idag!

Träffade Pernilla för frukost på Mackmakeriet. Satt där i säkert två timmar. Sen följde hon med mig när jag skulle shoppa upp mina sista pengar. Köpte ett par snygga cityshorts och leggings. Assnyggt! La även undan ett par tuffa kostymbyxor, inga pengar kvar på kontot! Men nu har jag fört över lite pengar från fonden, så imorgon ska jag hämta brallorna innan jag åker till Anna för en fika.

Peter och Sofie var här igår fresten. Såg på 1408. Bra film. Skrämmande lite till och från, men inte så läbbig som jag hoppats när man sett reklamen. Lurade i Peter och Sofie att det var en komedi/drama/thriller. Hehe, Sofie vägrar nämligen titta på skräckfilmer eftersom hon är så gryyymt lättskrämd. Det var roligt att se på skräckis med henne ;) Alltid kul när dom kommer och hälsa på.

Nu börjar Desperata Hemmafruar!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0