På gott humör

Nu känns allt bra. Eller, jag känner mig positiv. Finns flera anledningar...

- Ska provjobba på måndag. Såå skönt att börja jobba igen!
- Hjälper till på Bilkupolen nu över helgen. Slitsamt, men återigen, skönt att vara sysselsatt.
- Har nyss beställt lite nya grejer från Nagelbolaget. Kommer nog i nästa vecka.
- Har bestämt mig att lägga ner lägenhetssökandet och piffa till vår lägenhet istället.
- Har riktiga julkänslor för första gången på säkert flera år. Vill julpynta hemma, julbaka, spela julmusik, tända massa ljus. Ska nog fira jul hos Henkes mormor, kommer bli mysigt!

image56
Kommentarer
Malin

ooh jag längtar massa till julen mee!! =D

2007-10-26 @ 22:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0