Jobb imorgon!

Oj, vilken helg det har varit...  Har hjälpt till på Bilkupolen hela helgen. Riktigt grovstädat. Så nu är det rent! Eller, så rent det kan bli... Mycket slit har det varit, för alla där. Äntligen har dom ändrat på sin hemsida, att dom nu har stängt ner för kunder. Dom sista dagarna ska ägnas till totalt utrensning och städning. Då har man inte tid för kunder som ändå inte tänker köpa något. Det kan bli liiite irriterande med folk springandes ;)

Men imorgon blir det riktigt jobb! Provjobba på Lidl i huskvarna. Ska bli intressant... 06.30-10.30... Ojoj... Men det blir nog bra!

Måste tacka Henkes föräldrar med. Dom uppskattade tydligen min hjälp så pass att dom gav mig 1000 kr, dock via Henke, så jag kunde inte tacka dom personligen. Blev jätteförvånad, men plånboken känner sig inte lika naken längre... =)

Nee, nu ska jag titta på tv och varva ner. Fresten, Emelie och Anna, jag har faktiskt börjat lite smått att dricka te =) Jordgubb, svartvinbär, och blue fruits. Det funkar bra! Hur går det med kaffedrickandet? =)
Kommentarer
Mika

Hej, å tack för hjälpen! Det konstiga är att jag försökt sååå många gånger (exakt denna procedur) att det nästan e löjligt.. Å nu när jag har en Pc framför mej (mac-ägare) så fungerade det med en gång! Hehe, å jag som brukar förespråka just mac.. tack igen!

2007-10-29 @ 15:48:40       Blogg: http://mikapersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0