Grattis älskling!

Idag fyller Henke 23 år. När han kom hem från jobbet hade jag tänt lite ljus och lagt fram hans paket på soffbordet. Lite mysigt. Han fick två gosiga tröjor från H&M. Yes, jag har börjat få honom att uppskatta H&M, som baskläder iaf.

Efter detta tog han en snabb dusch, vi gjorde oss lite fina och åkte iväg för en middag på Gäddan & Gåsen. Underbart god mat till rimligt pris och trevlig personal. En restaurang värd att besöka.

Sen åkte vi hem och gick in till hans föräldrar för en kopp kaffe och lite tv-tittande. Trevlig kväll. Kul att komma iväg lite och sen hem och varva ner.

I veckan ska jag till arbetsförmedlingen. Sen får vi se om jag kanske åker till Anna och fikar. Ska snacka med Pernilla med och se ifall hon vill ta en fika. Snart kommer Finduss hem! Då ska vi ta en låång fika  =) Se hur hon haft det i London.

Vill festa! Någon som är på? My place, löning?

Kommentarer
Finduss

ohh I'm omnamnd i hlinduss blogg! -happy- (glad pa svenska) hur fick du dit en klocka pa din blogg? a du....vet du hu man kan fa dit en kalender? de vill ja ha! banne dej! hehe pussa pa*

2007-10-17 @ 16:33:21
finduss [igen]

sen vill ja ha den dara saken antal besokare....a du...ja vet visst hu man stavar linduss...skojjade bara me dej i forra kommentaren;) puss pa andra kinden....

2007-10-17 @ 16:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0