Fest igår. Skoj!

Igår var man på fest hos Dea och Elsi. Trodde det bara var en liten fest, men det kom ganska mycket folk. Var mer inställd på hemmafest, men nästan alla drog till krogen. Så då promenerade jag hemåt. Jag missade ju Finduss! Fick sms av henne, hon frågade om jag skulle ut. Men såg inte det förrän jag skulle hem! Typiskt! Annars hade jag ju kunnat gå till krogen med dom andra. Hade vart kul att se Finduss igen... Men vi får fika snart gumman ;) Hursomhelst. Det var jättekul igår! Trevliga människor, bra stämning. Gött!

Nu väntar Henke och jag på att Mats, Anna och barnen ska komma hit. Dom kunde ju inte komma hit igår när vi firade Henke, så dom kommer förbi en sväng idag.

Har äntligen en matta i vardagsrummet. Känns mycket bättre. Men ska satsa på ny soffa, matta, gardiner och måla om väggarna... Men det är ett senare projekt =)

Här är lite bilder från festen! Resten finns att se på Facebook, för er som har Facebook... ;)

   
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0