Tuff dag på Lidl idag...

I måndags jobbade jag för första gången på Lidl. 4 timmar som jag mestadels ägnade till att packa upp varor. Idag jobbade jag 5 timmar. Började med att packa upp varor. Sen fick jag sitta i kassan, för första gången i mitt liv. Kunde inga koder frö frukt och grönt (mängder med koder). Någon fick hela tiden stå jämte mig och rabbla upp koderna, men kunderna verkade ha överseende med att jag är ny. Satt väl där någon timme. Fått halvt lovat att få jobba en hel del nästa vecka. Men Therese ringde redan idag och bad mig komma redan imorgon. Ska försöka lära mig koderna för de vanligaste varorna. Resten får vänta. *svälj* *nervös* 06.30 -->
Som vanligt ringer klockan 05.00 .*jippie*

Fest på lördag! *woho*



21.30

Är jag grymmast eller är jag grymmast?! Har nu pluggat in några av de vanligaste koderna som man egentligen måste kunna. Therese förväntar sig inte att jag ska lära mig alla över en dag (ca 100 st). *puh* Istället har jag nu lärt mig dom koder jag själv, och Therese, tycker jag borde kunna. Ca 30 st. Lite småstolt. Kan nästan alla direkt i huvudet. Imorgon ska jag glänsa lite för jobbarkompisarna! Hehe. Wish me luck ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0