Tjejsnack v 47 - Barndomen

Vad är ditt allra första minne?
Jag kommer inte ihåg så mycket från när jag var riktigt liten... Men jag minns när jag var 3 år och skulle börja hos min dagmamma. Jag var jätteblyg och gömde mig bakom mammas vita vinterjacka och vägrade släppa greppet om den. Minns inte hur dagen slutade, men det gick nog bra =)


Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)

Mamma, pappa, jag och lillsyrran. Har ju tre äldre (halv)syskon, men dom hade flyttat hemifrån när jag föddes. Utom yngste storbrorsan, han bodde hemma ett tag med. Han var ju bara 13 när jag föddes. =)


Vad gillade du att göra när du var liten?

Gillade att showa. Dansa, sjunga, posa framför kameran. Hehe. A.k.a  apan (klättrade alltid i träd). A.k.a delfinen (älskade att bada, speciellt i pool, och spenderade mestadels av den tiden under vattnet).


Hur skulle du beskriva dig själv som barn?

Hmm.... Var nog glad, livlig. Blev ganska blyg när jag blev lite "äldre".


Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?

Jag utvecklade som sagt en blyghet som varade ganska länge. Kan fortfarande vara lite blyg och reserverad mot nya människor. Kommer inte ihåg händelsen som ledde till blygheten. Självklart har ju föräldrar och vänner påverkat en. Jag slapp göra mycket hemma, vilket gjorde mig lat. *erkänner* Detta ledde även till att jag inte riktigt var förberedd när jag flyttade hemifrån, vilket jag ångrar att päronen inte förberedde mig mer på. Är som sagt ganska lugn och reserverad, har nog alltid varit sån, och det har nog min omgivning bidragit till.

Kommentarer
Sus i dus

Var ju tvungen att kika in hos dig och vet från vem tjejsnackfrågorna kom ifrån!
/sus

2007-11-20 @ 22:55:28       Blogg: http://sus68.blogg.se/
Sus i dus

Absolut! De var jätte bra!
/Sus

2007-11-20 @ 23:32:07       Blogg: http://sus68.blogg.se/
Hannele paradis

Det är kul at höra när föräldrarna berättar om
olika händelser.

2007-11-21 @ 11:00:10       Blogg: http://hannelesparadis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0