Tjejsnack v 46 - Sömn

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Nu när jag vart arbetslös så länge så har jag vänt på dygnet. Speciellt efter att jag var sjuk och sov hela dagarna. Såå svårt att vända tillbaka dygnet! Men nu när jag jobbar somnar jag som en stock!
Kan jag dock inte somna när jag vill brukar jag gå upp och ta något att dricka, då brukar det bli lättare att somna.


Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Nu när jag jobbar blir det nog runt åtta timmar. Annars är det väldigt varierande. Länge på helgerna ;) Även om jag faktiskt tycker bättre upp att komma upp tidigt...


När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Usch, vad svårt. Som sagt, som arbetslös la jag mig kanske 1-2 på natten, uppe runt 12 (illa, jag vet). Nu när jag jobbar så beror det ju på vilka tider jag jobbar. Somnar iaf alltid innan midnatt. Går upp mellan 5-8 på morgonen.

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Tror inte att jag snarkar. Låter lite gör man kanske. Går inte i sömnen. Ibland pratar jag i sömnen. Hehe, körde visst en riktig Exorcisten en gång ;) Snackade latin och sov med öppna ögon. Hehe.

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Har ju min sambo Henke jämte mig. Och ibland även hunden Donna, om hon lyckats fjäska in sig på kvällen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0