Lördag kväll. Uttråkad...

Känns som om jag alltid är uttråkad. Mer eller mindre. Usch. Inte skoj. Helgen då. Var som sagt tjejkväll igår. Idol, tacos och Singstar. Var trevligt. Var dock väldigt trött, så åkte stra innan midnatt. Men jag och Dea var ändå sist iväg =)

Idag är det ju lördag och jag hade ju lite halvt planerat att festa/dricka lite vin med Lina om hon skulle till stan över helgen. Men i förmiddags fick jag ett sms från henne om att hon var här, men skulle fira sin mamma som fyllt år. Så nu sitter jag här. Uttråkad. Som vanligt.

Ska väl försöka få lite gjort iaf imorgon. Sen är det jobb igen på måndag. *suck* Börjar typ kl 6... Sen fika med Zandra efter jobbet.

Haha, jag har äntligen beställt en Swivel Sweeper. Eller, två till priset av en. Nu får vi se om den är värt det! Hört både bra och dåligt, men mest bra faktiskt. Bara att vänta och se. Funderar fan på att köpa mig en Orbitrec med... Snackat med några som har en och den ger tydligen resultat. Blir väl ändå billigare än att köpa någon maskin från typ Stadium eller något... Vi får se. Väntar på lönen. Jobbar ju fan nästan 75 % nu ju... =)

Btw. Känner mig verkligen duktig och uppskattad på jobbet! Dom har tydligen två extrajobbare till. Dom har jobbat där ca 1-2 år, har ca ett pass i veckan. Jag, som jobbat där ca 2 veckor, har fyra pass i veckan. Lidl ska ha julmiddag om en vecka. Extrajobbare är egentligen inte bjudna, men det är jag! =) HA!



Update 22.30

Både Lina och jag var uttråkade, så hon kom hit och vi drack lite vin. Men hon fick hemlängtan till Linköping, så hon har nu åkt hem för att packa och åka tillbaka hem. Har pratat med Finduss och frågat henne om hon ville parta med mig. Men hon såg på film med en kompis, och visste inte riktigt vad hon kände för att festa och dricka ikväll. Men hon ska höra av sig. Haha, klockan är ju snart elva... Men men. Hoppas, men är ganska inställd på att hon bangar. Sitter här och sippar på mitt vin och hoppas på att någon vill följa med mig ut...
Kommentarer
Finduss

love you alots gumman....you know that don't you...
imån imån?

träna nån gång med...puss

2007-11-17 @ 23:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0