Lidl, Lidl, Lidl... =)

Känns som om jag inte skriver om annat än hur dagen gått på Lidl. Men kan väl dra en sammanfattning iaf. Tre dagar har jag nu suttit vid kassan. Blir mindre nervös och stressad för varje gång, självklart gör jag dock fortfarande missar och kan inte dom flesta koderna. Men cheferna där tycker tydligen jag verkar bra, passar in och gör bra ifrån mig, för jag jobbar heltid hela denna veckan, och nästa hela nästa vecka. Gött! Fått reda på timlönen nu. Var väl runt 92 kr/timme, inte helt illa pinkat för ett butiksjobb väl?

Henke ringde uppfödaren nyss och kollade hur det går med parningen. Donna var visst villig, men det hade inte funkat än. Nästan igår, så det närmar sig. Men han har nog henne resten av veckan. Så vi får ha Moses till helgen iaf =) Han är så söt. Stor bjässe till teddybjörn. Jätteglad hela tiden och vill hoppa, pussas och gosa. Lite jobbigt att han skvätter lite här och där ibland, men inget som man inte kan torka upp =)

Nu är jag hungrig! Känns att man jobbat hela dagen... Idag står det ris, lax och hollandaisesås på menyn. Mumma!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0