Kalas för Sanna idag

Idag har vi vart på kalas. Min systerdotter Sanna som fyllde 3 år. Presenten verkade gå hem. Hehe. Trevligt med kalas.

Imorgon ska vi hämta Donna! Parningen verkar ha gått riktigt bra, över förväntan. Så nu är det bara att vänta och se...

Usch, mår så äckligt illa idag. Enda sen i morse. Mår allmänt illa, spyfärdig, hörntanden värker (håller kanske på att få en visdomstand?) vilket medför att jag knappt kan varken äta eller svälja, helt slemmig i hela käften och magen är också på dåligt humör. Usch, kan inte bara värken i tandköttet försvinna! Kan ju inte ens sova...

David, min svåger, skickade en kul länk till mig nyss. Hade ju helt glömt bort att vi spelade paintball i somras! Fan vad kul det var! Något av det bästa jag prövat på! Iaf, lite bilder hade lagts upp från vår lilla paintball-träff.

http://www.gopaintball.org/galleri.html

Rad 4, bild 2. Jag och Dea.
Rad 5, bild 4. Jag som står upp.
Rad 5, bild 5. Återigen jag som står upp.
Rad 8, bild 1. Jag som tydligen inte riktigt vet vart jag ska...

Fan vad kul det var! Ska absolut göras om!

Blä, nu ska jag sova. Eller, iaf försöka sova... Har ju så jävla ont i käften...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0