Jepp, så ere...

Nu har hela helgen gått. Lite update från helgen:

I fredags fikade man ju med Finduss. Skulle väl egentligen bli en kort fika. Men satt säkert i två timmar, sen hem till mig i säkert två timmar till. Men det var skoj =)

I lördags var det fest. Alla samlades hos mig (Pernilla, Finduss, Sara och Clara). Tog ett glas, sen skjutsade Henke oss till Taberg. Jimmys 25-årsfest. Det kändes väl lite sådär för oss, så vi följde senare med Anna till hennes kompis Helen, som också hade 25-årsfest. Mycket trevligt. Ut till krogen, kom dit rätt sent, var där en timme. Upptäckte att jag hade fått på mig fel skor från Helens fest. Med Annas hjälp fick jag veta vems de var, åkte tillbaka till Helen efter krogen för att byta tillbaka till mina. Hur 17 lyckas man få på sig någon annans skor?! Aja, hem, somnade gott.

I söndags var man hos uppfödaren. Han bestämde sig i sista minut för att försöka para Donna ändå. Blev ju inget i våras. Men han kan inte ha valparna inne över vintern. Men nu hade han hittat ett varmt rum på källarplanet som passade perfekt för Donna och valparna. Så nu har uppfödaren Donna tills parningen går bra. Hoppas det lyckas! Dock blir det mycket hundar inomhus med Donna där, så vi tog med oss Moses hem. Han ska stanna här tills Donna kommer hem. Han är såååå söt! En riktigt stor bjässe till teddybjörn =)

image63

Donna och hennes loverboy Jari.
Kommentarer
sara

tack för i helgen gumman!! hade massa kul!!

2007-11-08 @ 12:45:20       Blogg: http://snoangeln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0