En månad kvar...

... till julafton. Shit vad tiden går fort... Har nada pengar till julklappar... Men men. Det löser sig alltid. Henke har tydligen köpt en jättefin julklapp till mig som jag kommer bli jätteglad över. Och på måndag ska han köpa en till jättefin julklapp. Tihi. Och sen fyller jag ju år tre veckor senare ;) Massa presenter...

Blidde inget julbord idag. Jag pallade inte. Mitt 14-timmarspass igår gjorde sig rejält påmind idag. Vart sjukt trött. Tvingade upp mig själv ur sängen i morse fem minuter innan jag var tvungen att åka. Sjukt trött hela dagen. Framåt stängning hade jag kunnat somna stående... Så jag tackade nej till julmiddagen. Det var väldigt skönt att bara vara hemma och se en film och mysa. Det behövde jag.

Jobbar imorgon också. Någon som är förvånad? Men jag börjar vid tolv, så får lite sovmorgon iaf. Och sen jobbar jag ju måndag också. *djup suck* Orka... Behöver vila! Som sagt, mitt 14-timmars pass har tagit kål på mig... Men se är jag ledig tisdag och onsdag, och då tänker jag fan vara ledig! Då tänker jag banne mig inte ta ett sista-minuten-pass! Så fan heller!

Nu ska jag sussa. Ska sova massa timmar inatt. Ser fram emot tisdag så jag får vila. Det blir ju min "helg".
Kommentarer
FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-25 @ 18:33:52       Blogg: http://www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0