Dumma visdomstand...

Kunde inte sova inatt... Henke var som vanligt uppe längre än mig. När han inte kom och la sig och jag inte kunde sova eftersom det värkte värre än någonsin i tanden/tandköttet smög jag in till honom där han satt vid datorn med tårar i ögonen. Sen forsade tårarna. Det gjorde så fruktansvärt ont... Då insåg Henke hur ont jag faktiskt hade. Så imorse ringde jag tandläkaren. Nu har jag fått penicillin. Tre tabletter dagligen + ipren och alvedon kombinerat, även detta tre gånger om dagen. Hoppas visdomstanden ger med sig! (Den får nog inte plats och växer därför snett, vilket orsakat en inflammation i tandköttet...) Efter min medicinkur ska jag kontakta tandläkaren igen, så får vi se om jag måste dra bort den eller inte... *svälj*

Nu är äntligen vår lilla Donna hemma! Så skönt att ha henne hemma igen! Parningen har som sagt gått bra, så nu ska vi ge henne mer mat och ett fetare foder, så märker vi om några veckor om det blir valpar eller inte. *hoppas*

Nee, nu ska jag spela lite dataspel, ta mina tabletter och försöka sova...
Godnatt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0