Jobbar som ett as...

Ingen ska fan säga att jag inte ställer upp. Idag har jag jobbat 12 timmar. 6-18. En tjej fick gå hem, sjuk, så fick hoppa in några timmar för henne. Innan dess hade jag redan jobbat över två timmar... Sista två timmarna har jag stressat som fan med tunga kundvagnar som ska från källarplan upp till butiken (11 vagnar åt gången...) och gjort snyggt bland alla juicer (plockat bort kartonger, byggt berg). Slitit som ett djur. Vill ju visa mig snabb, effektiv och framför allt villig att jobba hårt. Men dom visar mcyket och gärna sin tacksamhet, och det uppskattas.

Nu är jag så slut att jag skakar. Tänker inte lyfta på arslet mer idag, mer än härifrån till soffan...

Jag är grym!
Kommentarer
Tinna

You go girl!

2007-12-04 @ 17:33:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0