Idolfinal

Inte för att jag följer Idol... Men kollade igenom kvällens bidrag på Idolsajten. Detta är vad jag tycker om tjejernas låtar.

Marie Picasso:
I'll be there - Underbar version. Hon kan verkligen sjunga. Bättre än originalet!
All by myself - Jag ryyyser! Underbart!

Amanda Jenssen:
Suspisious minds - Vad fan ska hon kråla på golvet för?? I övrigt helt okey låt.
Unchain my heart - Detta var verkligen en låt som passar hennes röst.

Vinnarlåten - This moment:
Amandas absolut bästa låt. Marie gör den vackrare, Amanda gör den tuffare. Hmmm, svårt val, men tycker nog ändå att Marie sjöng den bättre.

Värdig vinnare?
Svårt att säga... Nu vann ju visserligen Marie. Jag tycker att Marie sjunger underbart och verkar sällan misslyckas med en låt. Amandas röst är väldigt speciell. Får hon sjunga sina egna låtar så kommer hon nog långt. Men även om jag diggar Amanda tycker jag att hennes röst ibland kan bli påfrestande. Amanda, ta på dig ett par skor och sluta kråla på golvet och flaxa omkring med armarna! Rätt person vann! Go Marie!

image89
Kommentarer
Camilla

Tack så hemskt mkt för hjälpen! :)
blev superfint!

2007-12-08 @ 00:57:06       Blogg: http://cjhs.blogg.se
Anna

Håller med dig.. Rätt person vann :) Amanda sjunger falskt och så vidare.. Men med rätt låtar så sjunger hon också rent och fint. Ha en toppen dag. kramar

2007-12-08 @ 06:26:43
sara

heeej gumman! ha inte nån peng på mobilen!...skulle ju messa dig iår....kvällen va inte såå lyckad...såå hade kanske vart bättre me linduss?

men du ska ut ida`?

pussaa

2007-12-08 @ 12:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0