GOD JUL!

Snart är julafton över. Det har varit en bra dag. Dock fick jag stressa som fan från jobbet för att hinna hem till Kalle Ankas jul. Det är faktiskt heligt... =) Men jag hann. Efter Kalle blev det mat, fika och till sist dom efterlängtade julklapparna. Bröderna Gustafsson blev som barn igen och tjatade "När ska vi öppna julklapparna? Ska vi öppna julklapparna nu?" Haha. Fick massa fint! En snabb lista:

- Mitt efterlängtade Singstar!
- En guldring.
- Rosa block.
- Massa pengar av Famo och Fafa. Stort tack! Höll på att få en hjärtattack när jag öppnade kuvertet från Swedbank...
- Frostade ljuslyktor med kinatecken.
- Presentkort på IKEA.
- Presentkort på A6.
- Fina sängkläder.
- Armband.
- Disney-film. Bernard & Bianca.

Säkert något jag glömt... Men det tar vi sen... Imorgon ska vi till Henkes mormor och morbror. Dom kunde inte komma idag, så vi firar jul hos dom imorgon. Får se om det blir fest till kvällen...


image95
Kommentarer
Tinna

TACK för de superfina julklapparna som vi & knattarna fick! Gissa vem som ska spela Disney TP snart:) Kort & lång 2morrow??? Slå en pling när du hinner... Kram

2007-12-25 @ 12:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0