Fotbad!

Härligt! Haft så ruggigt ont i fötterna hela dagen på jobbet idag... Fattar inte... Men men. Fötterna var trötta och ömma när jag kom hem, så tog ett välförtjänt fotbad. Alldeles underbart! Ska göras oftare!

Imorgon jobbar jag 6-13. Sen blir det Mackmakeriet med Elsi och sen köpa dom sista julklapparna med Henke.

Fresten... Någon gång ibland dyker det upp ett litet munsår. *hata* Jag har prövat alla munsårssalvor... Anti, Vectavir m.fl. Mina munsår sväller alltid upp och blir hur stora som helst. Sen tar det över en vecka innan dom är borta... För en vecka sen eller två var det dags igen. Men nu tänkte jag att vad fan, jag skiter i salvan! Den hjälper ju inte ett skit ändå! Tog några dagar. Efter någon vecka var munsåret borta, utan att knappt ha blossat upp alls. Lite läppbalsam så var det klart. Aldrig mer salva!

Nu ska jag absolut sova... Ska ju upp om fem timmar... =/
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0