En månad kvar!

image95...tills jag fyller 23! Längtar som fan! Henke var helt nojig över att fylla 23, Dea var helt nojig över att fylla 22. Jag bara längtar tills jag fyller år! Exakt en månad kvar! 16e januari, då är det min dag!

Helgen har vart bra annars. I lördags var det ju julbak med lillasyster. Ojoj. Det gick inte alls. Hehe. Henke köpte fel grejer. Jag och Malin åkte för att köpa rätt, hade tre kronor för lite, så fick lämna lite. Hon misslyckades med mozartkulorna, jag med knäcken. Men vi bytte, så blev det mycket bättre! Precis innan hon skulle ställa ner knäcken på balkongen slog hon i balkongdörren och allt flög ner på golvet, inklusive plåten hon höll i... Vi hade även missat ischokladsformar... Så på tisdag ska vi göra mer mozartkulor (fick så mycket choklad och nougat över), mer knäck, baileystryffel, chokladkola och ischoklad. Denna gången är det klockan 12 som gäller! Så det inte blir framåt 16-17 som sist... ;)

Nu har ju jag fått Harry Potter och fenixordern av käre svåger David, så ska nog titta på den nu ;) Och var som jag sa... Fenixordern är film nr 5, inte nr 4!

Massa jobb i helgen... Det lustiga är att jag är den som jobbar minst denna veckan... Jag jobbar ändå fem dagar... =)


image95

Kommentarer
Anna

jag har ångest inför min 25 års dag.. Kommer skita i det! Förrutom att fira med släkten, som tur är inte är så stor. Disney kväll snart tycker jag.

När du fyller år, röstar jag för fest på lördagen :) Ska ut med dem unga tjejerna på jobbet på fredagen.:)

Otur med godiset..

2007-12-16 @ 19:26:21       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0