Fortfarande sjuk...

Jag började bli förkyld i fredags, men jobbade ändå. Har vart hemma hela denna veckan. Hade hoppats kunna jobba redan igår, men kroppen vill inte som jag vill. Så fort jag börjar gå omkring så blir jag yr och skakis. Jag är så glad att jag har en så underbar och förstående chef. Jag får så lätt dåligt samvete när jag är hemma från jobbet, även om jag vet att dom klarar sig utan mig. Men nu ska jag i alla fall vara hemma resten av veckan. Hade glömt bort att jag skulle jobba på lördag också, bara fyra timmar men ändå.. Men det var inga problem. Så nu ska jag vila. Snart kommer Henke hem med lite skräpmat till mig.

En bild som Henke tog på mig inne på Willys i förra veckan. Gillade den faktiskt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0