Klänningar från H&M

Guuud, så mycket fint jag hittade på H&M's hemsida igår! Jag letar och letar och letar efter fina fräscha sommarklänningar, men hittar nada! Antingen är det för dyrt, eller inte alls det jag faktiskt behöver. Men igår när jag kollade H&M's hemsida överöstes jag med jättefina klänningar! De flesta till rimliga prier dessutom! 

Hittade även tre fina kjolar och lite skor. De två billigare kjolarna är mest intressanta. Skorna kan jag nöja mig med att titta på, de får inte följa med hem. Hittade två långklänningar som jag gillade också!

Det sura är att om jag går till butiken kommer jag säkert inte hitta ett enda av dessa plagg.
Och om jag beställer från hemsidan så kommer säkert inget sitta bra ändå... Ajaj, vilket dilemma... Men men, imorgon är det Jönköpings Marknad, så då ska jag trängas med resten av byborna på stan! Kanske hittar jag något då!
Kommentarer
Malin

Oooh så många fina då! Jag vill också ha nya söta sommmarklänningar!!

2011-05-27 @ 14:12:37       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0