Gårdagens shopping!

I lördags tänkte jag gå på Jönköpings marknad, men följde med Linn och Helén till A6 istället. Följde mest efter dom. Hade ingen ork till att shoppa. Låter sjukt, eller hur? ;) Hittade en superfin långklänning på HM för ynka 100 kr. Tänkte kolla in den senare, men så blev det inte och det ångrar jag djuuupt.

Idag har jag vart på stan och shoppat lite. Långklänningen från HM var slut.
Eller, det fanns en kvar i storlek 42...... Inte heller de klänningar jag hittade på hemsidan var något att ha, av de som jag faktiskt hittade i butiken... Men men. Blev ingen shopping på HM! Men jag lyckades shoppa rätt rejält ändå! Ibland har man flyt:

- Tunikan från Vila hittade jag först på A6. Hade då inte råd med den. När jag väl hade råd fanns den inte kvar, dom hade skickat ner sina till stan. Åkte till stan dagen efter, och vad hittade jag där? Min tunika! På rea! Woho!

- Koftan från JC hittade jag också från början på A6. Den var på rea och det var några veckor sen, så trodde inte den fanns kvar på stan. Men det gjorde den! Det fanns EN kvar! Halva priset, woho!

- Jag har letat klänningar som en tok, men hittat nada. Idag tvingade Zandra in mig på Indiska (som är en butik jag aaaldrig handlar i), och vad hittar jag där? TVÅ klänningar! Den med rosor var käääärlek!


Bild 1 - Tunika från Vila, 150 kr (ord. pris 300 kr)
Bild 2 - Kofta från JC, 174 kr (ord. pris 349 kr)
Bild 3 - Klänning från Indiska, 249 kr
Bild 4 - Klänning från Indiska, 299 kr
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0