Testat Depend

Igår lackade jag naglarna med nytt från Depend. Men ack så besviken jag blev.. Jag äger inte så många Depend-lack, tycker de lossnar för lätt. Har en favorit som är turkos, som jag gärna använder som fransk manikyr.

Tog mitt baslack från Depend. Tog sen den gula nr 210. Den var extremt rinnigt och tunn. Blev mest glitter, knappt någon färg. Det rann ut över nagelbanden. Kämpade med ena handen, och slutförde med topplacket Seche Vite. Katastrof!

Tog bort det direkt och började om. Valde då istället den ljusgröna nr 225. Den täckte bättre, men även den var ganska rinnig, så tog det väldigt försiktigt. Den pyttelilla penseln gjorde det väldigt svårt att få ett jämnt resultat, utan ränder. Blev halvnöjd och avslutade med Seche Vite. Återigen, katastrof!

Helt plötsligt började Depend-lacket flyta ihop och bli jättefult.
Försökte rädda naglarna så gott jag kunde. Vet inte varför det blev så knasigt.. Ska försöka igen. Men det är helt klart värt att försöka igen, för den gröna färgen är verkligen jättesnygg! Alltid något.

En liten sneak peak. Ska göra ett mer seriöst inlägg senare.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0