Nybadad och dags att sova!

Efter att ha åkt massa ärenden och fotat bilderna till dagens outfit och shopping så vart jag ganska så trött... Bestämde mig för att ta ett bad med lite tända ljus, och passade på att använda en av badbomberna som jag fick av lillasyster i present! Mycket avkopplande! 

Drog för draperiet för lite privacy, men det var någon som inte alls ville lämna mig ifred, nämligen Duchess.. ;) Hon satt på badkarskanten hela tiden. Hon tyckte väl att det var varmt och mysigt. Hon doppade till och med svansen i vattnet, men det var lite läskigt.. ;)

Nu har jag flätat håret, och hoppas på lite fina vågor imorgon! 
Over and out!
Kommentarer
Emelie

gud så underbart med bad och tända ljus! jag skulle ha gjort det jag också :P

2011-03-18 @ 00:10:51       Blogg: http://eesw.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0