Flytten är i full gång

Idag har pappa varit här med släpet. Han, Henke och Henkes kompis slängde skräp på tippen. Sen lassade vi släpet fuuuullt med kartonger! Åkte till Torpa, lassade ur allt. Mor och lillasyster kom förbi, de ville titta på lägenheten. Henke och kompisen åkte iväg för att äta. Vi andra ställde iordning alla kartonger i rätt rum. Pratade lite. Tog en snabb visning genom lägenheten =)

Men än är vi inte klara. Ska nu slänga ihop en flyttkartong till, eller två. Eventuellt åka upp till jobbet och fixa lite banankartonger. Sen imorgon kommer flyttfirman hit kl 9. Då flyttas alla möbler, och några kartonger som vi ska packa ihop ikväll. Det allra sista tar vi med bilen på lördag kväll, och då flyttar vi in på Torpa! =)

Kommentarer
Susanna

Hur har de gått med rosenserie-ceratet? såg att du inte gillade doften riktigt. fast jag kör faktiskt lavendel också, och visst den luktar speciellt, men jag gillar den, å så smörjer jag bara innan jag går och lägger mig så det spelar inte så stor roll:) dessutom älskar huden att ligga och lukta på mina läppar när vi ska sova:) lycka till med flytten!

2011-01-14 @ 17:00:08       Blogg: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Susanna

Kul att du är nöjd:) kan varmt rekommendera deras andra produkter också. kommer nog aldrig gå tillbaka till vattenbaserade produkter

2011-01-15 @ 12:24:19       Blogg: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0