Tigi Bed Head Control Freak

Äntlingen (!!) har den tredje produkten från min beställning på Lyko.se hittat hit. Tror den kom fram i fredags... Hur som! Nu har jag prövat den!

Jag duschade igår, och idag jobbade jag in lite Control Freak-serum i håret innan jag tog fram plattången. Jag är supernöjd!

Jag tycker många såna här produkter kan vara väldigt kletiga och feta. Som silikondroppar, som jag själv tycker mest gör håret fett. Inte kul att jobba med. Men Control Freak är inte alls fet. Den känns väldigt smooth, och torkar in i håret och gör det mjukt. Superbra produkt!

Precis som systerprodukten Uptight smälter den in bra i håret. Man kan jämföra med Studio Line Hot Curl Spray från L'Oréal Paris, som jag använde förr när jag skulle locka eller våga håret. Studio Line stelnar så fort man sprayat på håret, vilket ger ett stelt och hackigt hår att locka i... Vilket gör jobbet svårare och med sämre resultat. Men Uptight, precis som Control Freak, jobbar sig in i håret utan att lägga sig som en fet hinna. Gör håret lent och lätt att jobba med. Det ger ett superfint resultat, och doftar väldigt gott!



Kommentarer
Malin

Jag tog den ena från nivea. Sjuukt bra! Riktigt svalkande var den och jäävlar vad huden sög åt sig!! =b Efter 15 min syntes det knappt något på ansiktet ^^ Tog även på nattcremen sen. Helt överdrivet underbar var den!

2010-09-29 @ 22:51:39       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0