Mitt 2009

Hittade mina nyårs-listor från -07 och -08. Så roligt att läsa om ens år då, och vad som förändrats. Så nu måste jag ju fortsätta med samma lista =) Here it goes!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Snorklade i Thailand! Jag har vattenfobi, så att snorkla där jag inte bottnar var grymt skrämmande, men väldigt spännande!

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte mina nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Sara fick lille Sigge. Emma uppe i norr fick lilla Mejja.
Min lilla Donna fick ju valpar i våras ;)

Dog någon som stod dig nära?
Vår lilla Coolis blev avlivad... =( Miss him...

Vilka länder besökte du?
Thailand i våras och Italien i september.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En kissekatt... Kanske en vovve till också.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18/2 - Då jag fick veta att jag hade salmonella.
11/6 - När jag äntligen blev friskförklarad från salmonellan.
5/10 - Då Cool avlivades...

Vad var din största framgång 2009?
Vet faktiskt inte. Några förslag?

Största misstaget?
Tror inte jag gjort några större misstag i år...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Räknas fyra månaders sjukskrivning med salmonella, eller??

Bästa köpet?
Oj, mycket! Möblerna från BoConcept!

Vad spenderade du mest pengar på?
Återigen, möblerna från BoConcept... Vill inte veta hur mycket pengar vi lagt på möbler i allmänhet i år... ;) Men lägenheten har blivit såå fiiin!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag vågade snorkla, att det går framåt med kattplanerna, när jag blev friskförklarad, när lägenheten blev nymålad och nymöblerad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Cidinho & Doca - Rap Das Armas, lätt!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vart mycket upp och ner i år. Men det sista halvåret har nog vart väldigt glatt.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit itu med träning, som vanligt...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat över onödiga saker.

Hur tillbringade du julen?
Jobbade till strax efter kl 13. Hämtade hunden och åkte till storasyster.

Blev du kär i år?
Finns många kissar som jag förälskat mig i under årets gång... ;)

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Desperata Hemmafruarna och Criminal Minds.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Finns en person som jag irriterar mig mer på nu än i början av året, ja...

Något du önskade dig och fick?
Skor från Scorett, presentkort. Att Henke slutade WOW:a... ;)

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var i Thailand på min födelsedag =) Minns inte exakt vad vi gjorde, men vi gick nog på restaurang och hade det allmänt mysigt. Väl hemma i Sverige firade jag inte min födelsedag, då jag direkt blev väldigt sjuk, och sen sjukskriven i flera månader...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om Henke fått ett jobb. Om jag fått en kisse. Mer rutiner i vardagen och mer fritid...

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mycket leggings, klänning och jeans. Högklackat.

Vad fick dig att må bra?
Att Henke slutade WOW:a. Stylingen av lägenheten. Donnas nya personlighet: att mysa hos matte. Mina underbara vänner som alltid finns där.

De bästa nya människorna du träffade?
Restaurangvärdinnan i Thailand. Så söt!
Italienska familjen. Roliga människor! =)

Här hittar du Mitt 2008 och Mitt 2007.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0