The Sorcerer's Apprentice

Imorgon ska jag och Henke på bio! Har länge velat se The Sorcerer's Apprentice, och nu äntligen går den på bio! Den visas förvisso i en liten sal, vilket brukar leda till att jag struntar i att gå på bio och väntar tills den kommer ut på dvd istället. Men detta är en film helt i min smak, och jag kan inte vänta!

Så nu har jag bokat biljetter!





Idag var jag iväg en sväng till Finduss. Hon bjöd på blåbärsmuffins och blåbärspaj. Mums mums! Och då både hennes kaffebryggare och kaffepress gick sönder samma dag, så tog vi pulvercappuccino och sen varsin pulverkaffe! =) Och det var faktiskt riktigt gott!

Nu ska jag fortsätta titta på filmen på tv... Over and out!




Kommentarer
Sharro

Sv: Trevligt :D

Jahaja okej, jo jag använder Make up stores 210 för tillfället(som är snedskuren).. Kanske köper 204 till ögonbrynen då istället :p

Tack för svaret :)

2010-08-06 @ 22:18:43       Blogg: http://makepossessed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0