Jag vill ha en iPhone!

Jag gillar min HTC starkt. Det enda jag inte gillar är den s.k. kameran. Den suger!
Visserligen borde man väl köpa Sony Ericssons Xperia om man vill ha en bra kamera, men jag gillar inte riktigt designen... En iPhone lockar mer!

Jag som dessutom tröttnar snabbt på saker i allmänhet. En iPhone, med utbytbart skal, skulle passa mig perfekt. Varför tror ni jag skaffade mig min HTC Tattoo? =) Meeen, även om min HTC är perfekt i storlek, och iPhonen egentligen känns lite stor för mig, så är jag ändå sååå sugen! Men känns som lite onödiga pengar... Men men... Önska är gratis!


Kommentarer
Sandra

Kikar in och säger hej! :)

Min sambo har en Iphone, och dom är bra! :)

2010-08-12 @ 12:56:28       Blogg: http://sandrastomberg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0