Dejt med Erika

Idag har jag haft en mycket bra dag! Först skulle jag och Henke ut på ärenden, men det blev inte av. Otippat? Nej. Hur som. På eftermiddagen gick jag till sjukgymnasten. Välbehövligt! Sen skulle jag träffa Erika! Och det var verkligen inte igår! Det var nog sommaren från två år sen kom vi fram till. Hon flyttade med sin pojkvän till Holland då.

Det var jättekul att träffas igen! Vi var överraskande nog väldigt synkade. Vi föreslog samma saker samtidigt, sa samma meningar. Lite skumt. Hehe. 

Vi tog en fika på Johans. Gick igenom varandras liv de senaste två åren =) Sen ville hon gärna ta en sväng på A6, så jag följde med. Vi provade mycket, köpte inget. Jag provade världens skummaste klänning på MQ. Tajt kort finklänning. Jättestor över bysten, alldeles för tajt runt låren. Helskum...

Sen blev jag helt kääär i en klänning från Bikbok! Gillar inte den butiken särskilt mycket. Man måste nog vara en benig liten fjortis för att kunna få på sig deras kläder... Jag hittade en superfin grön spetsklänning. Men den var verkligen supertajt! Nej, den fick inte följa med hem... Tyvärr...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0