Dags att tradera lite...

Hade tänkt slänga upp lite annonser på Tradera imorgon. Har massa smink jag aldrig använder. Och dessutom en oanvänd mobil som bara ligger och samlar damm...
Lite av sminket:
Har vart hos frisören idag med. Såå, nu är man lite ljusare i håret =) Känns faktiskt bra att bli av med det mörka, nästan svarta.. Känns inte riktigt som mig längre, och speciellt inte mitt i sommaren.

Har faktiskt inte så mycket mer att blogga om just nu. Är inne på min sista semestervecka. Ska bara vara hemma, Henke jobbar ju. Ska träffa Finduss imorgon för en fika. Kanske träffa lillasyster senare i veckan. Försöka få ihop festprogrammet till storasysters stundande bröllop. Snacka kakel, kök, tapeter m.m. med Henke... Städa... Blir mycket småsaker i veckan =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0