En vecka har gått...

...sen man uppdaterade sist.. Mycket dåligt av mig faktiskt...

Vi har varit på IKEA och gick därifrån 5 200 kr fattigare. Men vad mycket man får för pengarna! Vi köpte en byrå till hallen, en badrumsmöbel, köksbord, fem stolar och tv-bänk. Så det har nog mest varit massa montering här hemma hela veckan ;)
Snyggt som attan blir det!

Jag ligger massa minustimmar på jobbet med. Men så blir det när man har kontrakt på 30 timmar, men bara är schemalagt 28 timmar.. Men men. Denna veckan har jag minsann fått jobba ifatt mina timmar. Och följande veckor ser schemat bättre ut, så det är på rätt håll.

I fredags hämtade Henke mig från jobbet. Vi åkte en snabbis till A6. Köpte Kahls-kaffe och kaffekoppar till Pernilla. Blev mycket uppskattat! Tjejen på Kahls tittade lite på mig och frågade "Var inte du här för några dagar sen och köpte kaffe?" Yes, nu är det officiellt: Jag är stammis på Kahls! ;)

Igår, då var det fest för Pernilla, som nu är halvvägs till 50! ;) Anlände till festen strax innan kl 20. Kände mig stressad, även om klockan egentligen inte var så mycket. Vinflaskan försvann fort. Efter den inte fullt så roliga taxiresan till krogen ringde jag Henke och bad honom hämta mig. Väl hemma däckade jag efter två rundor till toaletten. Längesen jag mådde så kasst...

Linden har varit här och satt upp fondtapeten över valvet. Sååå äckligt snyggt!

Idag har vart en otroligt seg dag... Tog många timmar innan man orkade sig ur sängen... Sandra ringde och undrade om vi ville släppa Donna med Attila i inhägnaden. Henke åkte för att hämta fyllekäk, sen mötte vi upp Sandra och Attila. Mötte även två andra hundar där, så Donna fick jaga pinnar med den ene hunden.
     Väl hemma mötte vi några grannar som funderar på att skaffa staffe. Så dom tog med Donna på promenad. Får se när dom dyker upp igen =)

Nu väntar det välbehövliga kaffet!

Imorgon ska vi till frissan!
Göööött! =P




Kommentarer
sara

hon lever!! :)

fika snaart???

saknar min andra hälft!

2009-09-20 @ 18:42:08       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
Jenny

Ååå...hoppas man får se lite bilder på fondtapet & allt!:)

2009-09-21 @ 11:37:42       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Linda

Absolut! Det kommer upp bilder sen när allt är färdigt =) Innan dess får ingen se... ;)

2009-09-21 @ 13:04:55       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0