Mitt 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Vet inte...

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens vad jag hade för nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min f..d. chef och en kompis syster.

Dog någon som stod dig nära?
Ja, min farfar... *sakna*

Vilka länder besökte du?
Inga... *sur*

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Utlandssemester! Träning.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30e december. Farfar dog...

Vad var din största framgång 2007?
Att jag fick fast jobb och mer ansvar.

Största misstaget?
Vissa möbelköp.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var riktigt sjuk i januari. Värsta jag varit med om...

Bästa köpet?
Min nya laptop!

Vad spenderade du mest pengar på?
Min dator. Möbler...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi bokade resan till Thailand.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Curly Sue med Takida. Love shutdown med Kanye West.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit både och. Mest positivt, men några depperioder.

Vad önskar du att du gjort mer?
Satsat mer på träning.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat över lägenheten.

Hur tillbringade du julen?
Halva dagen med min släkt och hundarna. Sen med Henkes släkt.

Blev du kär i år?
Jag är ju redan kär... =) Men har ju blivit kär i Cool... ;)

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Desperata Hemmafruar, Criminal Minds m.fl.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Finns ju vissa irritationsmoment...

Något du önskade dig och fick?
Ett spel. Har inte önskat mig så mycket.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Fikade med Henke på stan. Hälsade på Donna och hennes valpar!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag fått åka utomlands...

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ganska vardagligt. Inte vart så uppiffad i år...

Vad fick dig att må bra?
Henke, Donna och Cool. Mina vänner.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina jobbarkompisar.



Kommentarer
Johan

Hej! Hoppas det gtt ok på nyår och att ni fick en trevlig kväll. Det är så skönt att se de fina bilderna på Cool och Donna, de är verkligen fina ihop :-) Gott nytt år och en god fortsättning! Vi hörs av!

2009-01-01 @ 21:50:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0