Party tonight!

Idag har man då jobbat.... 7-15.30. (Sista halvtimmen räknas egentligen inte, för jag "smet" från jobbet för att gå på lägenhetsvisningen, så stannade kvar lite längre istället...)

Lägenheten (radhuset) var jättefin! Blev positivt överraskad. Till och med Henke kunde tänka sig att bo där. Nytt kök och badrum, två uteplatser + balkong... Planlösningen är så bra. Vi ska snacka ihop oss lite här nu under dagarna, sen se vad mäklaren säger. Så får vi se... Det kan bli denna =)



Ikväll blir det party! Emelie har som sagt inflyttningsfest. Kommer säkert träffa Finduss och flickorna på krogen. Pernilla och Madde skulle eventuellt med på festen. Känns som om det kommer bli en bra kväll!

Nu ska jag göra lite mat och äta lite gottgott som jag köpte med mig från jobbet. Det är ju faktiskt lördag... ;)



Kommentarer
Malin

Den ser jättefin ut! =) Var ligger den någonstans?

2008-08-31 @ 14:45:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0