Linda är grym!

Igår hade jag min första stängning med Malin som assistans. Matilda, som skulle haft stängningen idag, var sjuk så dom frågade ifall jag kunde stänga. Skulle ju ändå sluta kl 19, så blev ju bara 1 ½ timme mer... Sagt och gjort, jag stängde alldeles ensam, utan assistans. Hade Jonna och Nawar som hjälpte till, men allt ansvar låg på mig. Och det gick skitbra! Bara lite smådiffar i kassorna, men no big deal... Min första alldeles egna stängning!

Började titta på Vattenhästen (The Water Horse: Legend of the Deep) igår kväll. Fastnade lite, så ska se klart den idag så fort Henke gjort färdigt maten. Ska försöka börja planera middagarna mer. Veckovis till en början.

Sen har Henke hittat en tatuerare till mig =) Vart lite otippat. En finne som haft studio i Sthlm innan . Så kanske gaddar mig i vinter!



Kommentarer
Tinna

Var har han sin tatoo studio? Kan det vara samma kille som delar studio med "min" tatuerare? Oxå sugen på att göra flera....motivet är klart men inte var den ska sitta! Kram bigbig sis :)

2008-08-20 @ 00:40:09       Blogg: http://isinge.blogg.se/
anna



bra jobbat linda.. :) snart takida.. :) TJOHO!

Kramar

2008-08-20 @ 11:54:23       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0