Längtar efter morgondagen!

Känner mig så glad idag! Sista 1-2 timmarna på jobbet var jättestressiga. Var massa folk! Riktigt mycket! Efter att jag slutat satte jag mig inne på personalrummet en stund, var så skönt att kunna andas och slappna av... Köpte med mig två jättefina växter för 40 kr/styck. Jättefina!

Imorgon är jag ledig! Då ska jag till frissan. Gööött! Får väl se hur man ser ut i huvet sen... Sen ska jag fika med Madde på stan, blir kanske lite shopping med.

Hittat en såå snygg divan på Mio Möbler. Vore så snyggt att ha den bara stående för sig själv i en liten läshörna. Om man ändå hade pengar... Men flyttar man till Tokarp blir det kanske lite extra klirr i kassan iaf. Lägenetsvisning på lördag! *längtar och hoppas*



Kommentarer
Emily

Hej Linda!!

Hur ska du klippa dig hos frissan?

Ser att du ska beställa från forever21!! Jag älskade den affären när vi var i USA, gick därinne HUR länge som helst...

2008-08-29 @ 15:41:45
anna

hur blev håret?? shoppat nått spännande?? jag ska shoppa lite och gå på torget imorgon om vädret tillåter tänkte jag. Kramar

2008-08-29 @ 22:05:49       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0