Inget mer Huskvarna! *lycklig*

Hade tänkt att åka ner till Huskvarna idag och snacka med Therese. Men det behövdes inte. Hon ringde mig istället. Hon var medveten om att nu när jag fått 30-timmarskontrakt på Ekhagen så blir det lite tajt att jobba i Huskvarna. Nu har jag ett pass på lördag och ett på söndag i nästa vecka, båda ska hon försöka få bort. Passen jag hade v 35-36 hade hon redan tagit bort. Så nu är jag lycklig! Vi ska pröva på ett rullande schema på Ekhagen, som ser riktigt bra ut! Ledig varannan helg (varav den ena är fre-sön!) och så jobbar man bara en helhelg per månad. Ska bli sååå skönt att faktiskt vara helt ledig två helger varje månad!

Idag ska nog Henke och jag köpa en ny DVD-spelare. Min har typ lagt av och hans är en så stor koloss att den knappt får plats i det lilla skåpet... ;) Hittat en billig skit, det räcker för oss. Orka lägga pengar på något man inte använder dagligen.. Sen blir det nog till att köpa lite naturgodis med!

Me feeling so happy!



Eve: Tack, men frakten var jag redan medveten om =) Därför jag vill dela den med någon annan shop-o-holic ;) Skatten visste jag inte, så det var bra att veta.

Tinna: Huset var såå nice! Och det svarta köket var faktiskt grymt snyggt! ;) Tapeten i finrummet är ju vår gamla, dom har bara målat den brun. Läckert!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0