Hemma...

Vart hos Emelie. Trodde att Pernilla och Madde också skulle komma, men dom stack till några killkompisar. Emelie fick inte riktigt plats med mer folk, så då dissa dom mig och var med grabbarna istället. Fine. Vi skulle iaf höras när vi skulle till krogen. Vil elva ringde jag, då satt dom på bussen på väg in till stan. Jaha. Då tyckte dom att jag kunde ta nästa buss och droppa in på det ställe dom valde att gå till. Jag orkade inte springa efter mina vänner. Fick inte tag på Finduss heller. Anna trodde jag redan var ute, men dom var visst på väg när jag satt i bilen hem... Hur som... Det var trevligt hos Emelie. Flera bekanta ansikten, vissa nya. Men det var en hemmafest. Det bästa hade varit att ha några vänner med sig som man visste skulle med ut. Jag som var så fin i håret och allt. Nu ska sminket bort, sen väntar nog sängen...






Kommentarer
Josefine

Jätte fin du va i håret!!!

2008-08-31 @ 12:35:46       Blogg: http://tuss.bloggsida.se/
anna

du skulle varit med ute.... längesen jag hade såååååååååååå jäkla kul ute. Kommer du ihåg hur vi dansade järnet efter melodifestivalen hos sara. Så plus lite till va det igår. Galet roligt! Skrattade så jag fick ont i magen. Saknade dig på Olearys.

2008-08-31 @ 13:02:16       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
Malin

Gaah lagom avis jag är på ditt hår nu eller!!! =b

2008-08-31 @ 14:44:12
Jorma

Det vart ju trevligt hos Emelie.

Snygga bilder du har, värsta modellen :)

2008-09-01 @ 10:24:30       Blogg: http://jormastic.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0