Happy!

Det har varit en bra dag idag! Jag hade egen stängning, med Malin som assistans. Ska ha alldeles egen stängning på onsdag, så fick öva idag. det gick iaf jättebra. Hann med allt jag skulle och allt stämde. Gött! Kommer hem. Ser att Henke vart duktig idag. Han har fixat disken och förberedd maten *impad*.

Henke fick veta i fredags att timmisarna på hans jobb skulle få sparken. Han skulle bara få jobba denna veckan. Samma dag som han får veta detta ringer hans gamla jobb, han ska börja där om två veckor. Han har snackat med dom innan, så det var riktigt bra tajming och Henke är så glad så.

Uppfödarens finaste avelstik, Tinker, som är en alldeles underbar hund, blev plötsligt förgiftat. Det var sorg hos oss alla, visste inte om hon skulle klara sig... Men efter att inte hört något mer från uppfödaren ringde Henke idag. Hon klarar sig! =) Så skönt! Hon är en så underbar hund!

Jag har bestämt mig för att det blir en till lägenhetsvisning. Dessvärre är visningen på lördag, då jag jobbar. Får antingen böka så jag byter pass med någon, annars ska jag se ifall jag kan sluta tidigare eller nåt, för jag SKA på den visningen!



Kommentarer
anna

skönt att det löste sig med tinker.. :)



vilken lägenhet vill du kolla på?? den mitt emot eller den andra du skickade?? kramar

2008-08-26 @ 15:14:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0