Genomblöt...

Tittade igenom mitt schema idag... Lika roligt varje gång, dumma Huskvarna...

Vecka 33 - Min 9 dagars vecka. Men fick ledigt av Huskvarna på tisdagen ändå.
Vecka 34 - Dubbelbokad på söndag. Blev Huskvarna till slut.
Vecka 35 - Tisdag jobbar jag 6.30-20.30. Lördag är jag dubbelbokad....

För övrigt jobbar jag 8 timmar idag, 10 timmar imorgon och 7 timmar på söndag..

Hämtade ut min Takida-biljett idag! Ojoj, vad regnet vräkte ner. Fällde upp luvan och lät regnet göra sitt, fanns inte så mycket annat att göra... Regnade konstant. Kom en störtskur på väg in till stan. Under min korta promenad från parkeringen till Karnells Tobak såg jag människor som kaxigt gick lugnt i regnet, för att sen inse "åh fan, man blev ju riktigt blöt" och istället börja jogga/springa... Jag orkade inte. Jag gick. När jag väl betalat och var på väg tillbaka till bilen kom nästa störtskur. Var bara till att ta den smällen med. Men nu är jag hemma och har min biljett!

Ska väl försöka få sig något i magen. Ikväll ska jag och Henke på bio! Det blir Mumien - drakkejsarens grav.



Kommentarer
Malin

Ooh du måste säga om den filmen är bra! =D

När på söndag tror du ungefär att du är färdig?

Du kan ju slå mig en pling när du slutat så får du äran att hämta mig sen ;D

2008-08-08 @ 21:33:09
Anna

Vi kommer ha såååååååååååå kul på Takida.. :) ROCKAR GÄRNET! Super kul att du följer med. puss å kram

2008-08-09 @ 10:30:34       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0