Lillången tvättställsunderskåp

Igår blev det en tripp till Ikea! Fick tag på det mesta vi ville ha. Vi lämnade Ikea 2 700 kr fattigare, men vi fick en hel del för pengarna! Badrumsmöbler, toasits, skohylla, stolsdynor, gardinstänger, bordslampa,  badrumsmatta bland annat.

Toasitsen blev jag besviken på, för den passade inte på vår toa. Den går inte riktigt att fälla upp. Jättetråkigt.. Men badrumsskåpet från Lillången är jag sjuukt nöjd med! Idag jag har monterat ihop tvättställsunderskåpet och senare i veckan tänkte jag ta mig an högskåpet!


Lillången tvättställsunderskåp, 595 kr // Vidja bordslampa, 199 kr.
Justina stolsdyna, 39 kr/st. Före och efter. Bytt från natur till grå (ser blå ut på bilden..)
Kommentarer
Sara

Hittade detta inlägget genom google bildsök på tvättställsunderskåp. Är på jakt efter ett liknande du hittat här men tycker det är luddigt om det skulle passa under vårt handfat. Vi har 60 cm upp till där undersidan av fatet börjar men vet inte hur man ska mäta riktigt. Enligt IKEA är detta 66 cm men ska passa till de flesta handfat. Vet du hur högt det är till underkant på ert "fat"? Om du vill svara på detta får du gärna göra det på mail ;)

2013-11-19 @ 21:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0