Ny lägenhet = shopping på Ikea!

Nu när vi flyttat för sista gången kan jag äntligen inreda ordentligt! Även när vi flyttade in i 4an som vi köpte förra året så kände jag inte sugen att inreda. Vi satte varken upp tavlor eller gardiner. Vi kände oss nog inte riktigt hemmastadda. Men här vill jag göra fiiint! Så till helgen blir det en tur till Ikea! Det är mycket som ska införskaffas, så vi får dela upp det lite och ta det viktigaste först.

Vi har ingen som helst förvaring i badrummet (jag som är van vid gigantiska skåp och tvättställsskåp) så jag har spanat in serien Lillången. Ny toasits eftersom den nuvarande är sådär fräsch. Lite nya roliga kökshandtag och lådinredning. Vi köpte en ny, väldigt hög, säng för två år sen, men har fortfarande inte köpt nya höga nattduksbord. Henke pajade våra sänglampor i flytten, så det måste vi ha nytt. Vi slängde alla våra olika gardinstänger i förra flytten, så det ska bli nytt och likadant i hela lägenheten! Diskmaskin tänkte vi också skaffa, så då tänkte jag köpa ett köksskåp från Ikea som är gjort för diskmaskin. Ja, det blir lite att stå i, men det ska bli jättekul!
Kommentarer
★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

Nice saker! :)

Svar: Ikea har grymt mycket fina saker! =) Lillången tycker jag är fantastiskt snygga!
Paivy

2013-03-02 @ 00:48:05       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0